vrijdag 21 januari 2011

Stapelen op vrijdag....

Het is al weer een poosje geleden dat ik samen met mijn zus deze etagères heb gemaakt. Blauw voor mij, en rood voor haar.  Een leuke middag bij haar aan de tuintafel. Servies lijmen, het leek zo makkelijk, maar het viel nog niet mee. Er ging wat stuk, maar er was gelukkig genoeg en met een overvloed aan lijm zit het nu nog steeds vast. Hieraan moest ik weer denken toen ik bij Irma op haar blog Allemaal Kleurtjes las over "stapelen op vrijdag."
Kijk ook eens op haar blog voor meer " stapelen op vrijdag" items.


14 opmerkingen:

  1. Ze zien er schitterend uit.
    Voor een fair heb ik er ook ooit een aantal gemaakt van oud servies.
    Heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke gezellige etagere's !
    Een stapel die niet snel omvalt.

    ik ga me gelijk aanmelden als volger.

    Fijn weekend ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel leuk uit, alleen lijkt het me lastig in de kast of in de vaatwasser ;)

    gezellig weekend

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi !! Ook de wit met rood is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stapels zeg. Ik heb ook nog steeds het plan om een keer servies te gaan stapelen. Wie weet als ik van de zomer weer wat mooi servies tegenkom op rommelmarkten.
    Fijn weekend,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gezellig blog en wat heb je een leuke invulling gegeven aan het 'stapelen'.
    Ik ga je gezellig volgen hoor. Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stapel. Ik vind dat er altijd leuk uitzien!

    Lieve groet en fijn weekend!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee zeg!
    en nu inderdaad heel toepasselijk bij het stapelen op vrijdag.
    En... zo heb je er gelijk wat volgers bij.
    Want ik doe ook mee hoor.

    EEn heel fijn weekend toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hilde ik ben verliefd op je etageres, stippen, ruiten, strepen,rood,blauw
    ik konm een keer op de thee en dan neem ik bonbons voor op de etageres mee, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gezellige stapel.................

    Groetjes en een gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke combinaties! heel gaaf, wat voor lijm hebben jullie gebruikt??

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk blog heb je Hilde!! ik heb me aangemeld als volger hoor:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Waar heb je die geweldige stippenkopjes vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde