dinsdag 2 november 2010

Wat je beloofd...

dat moet je doen! Een paar weken geleden maakte ik voor op de babykamer een stoffen huisje en hartjes in de kleuren van de babykamer. Voor dochterlief kwamen er ook hartjes in de kleuren van haar kamer. Maar de roze stof was op en dus lukte het niet meer om voor haar ook een stoffen huisje te maken. Later waren er andere dingen die de aandacht vroegen, maar nu de 3e week van mijn verlof is ingegaan vond ik tijd en rust om de naaimachine weer te pakken. Het plan was om te beginnen aan de lakentjes voor het ledikantje, maar dochterlief zei gisteren: "mama, je hebt beloofd voor mij ook een huisje te maken, en wat je beloofd dat moet je doen." Dus schoof ik de lakentjes even op de lange baan, tenslotte staat er een opgemaakt ledikantje klaar op het kamertje en liggen er genoeg schone lakentjes in de kast, en begon ik aan het huisje. Het is een ander soort huisje dan dat voor de baby, dat krijg je als je het maar zo knipt,  maar dochterlief glunderde helemaal toen ze uit school kwam. Zelf had ik nog tijd voor een ander projectje, of de lakentjes nog af komen weet ik niet, maar zoals zo vaak bij mij, het idee is er wel, maar de uitvoering???



4 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde