maandag 25 maart 2013

Bezoek van Flipje

Van het weekend hadden wij bezoek. Flipje vereerde ons met een bezoekje. 
Flipje is op doorreis met een envelop met allerlei cadeautjes, om uit te delen, 
en om weer wat op te halen.
 Petra van het blog Zomerkind kwam met dit leuke idee.
Flipje had hier zijn eigen huisje, die hij zelf versierde met een gezellige paashaasslinger.


Flipje ging gisterenmiddag op bezoek bij de familie Paashaas. 
Waar hij een gezellige middag had, hij kletste wat met vader en moeder Paashaas 
en speelde tikkertje met de Paashaasjes.
 Ze maakten ook nog een leuke  herinneringsfoto.


Op de terugweg kwam hij twee kuikentjes tegen.
 Ze waren zo lekker zacht dat Flipje even met ze heeft geknuffeld.


Vandaag al weer het laatste dagje van de logeerpartij bij ons. 
Vanmorgen dronken we samen nog een kopje koffie met een stroopwafel... 
en dat op maandagmorgen.
 Dat doen we natuurlijk ook alléén omdat Flipje er was.

 
Dag Flipje!! Goede reis verder... en je bent altijd nog een keer welkom!



9 opmerkingen:

  1. Wat een feest met Flipje, kan nog steeds geieten van de boekjes.
    Zo grappig, maar jij hebt er ook een leuk verhaaltje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat Flipje het goed heeft gehad bij jou. Wat een gezellig kereltje is het toch he! Hij neemt ook leuke post mee en ik ben benieuwd wat er nu weer mee gegaan is op reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat Flipje zijn eigen plekje had en dat hij zoveel vriendjes had om mee te spelen en even bij te kletsen. Heb je leuke dingen kunnen vinden ?
    Bedankt voor de goede zorgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ik hoop dat ik hieraan kan tippen, want Flipje is nu op weg naar mij begrijp ik? Ik doe mijn best :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De envelop ligt inderdaad voor jou klaar om op de post te gaan. Tuurlijk kan jij daar wel aan tippen. Ik heb Flipje al verteld dat zijn volgende logeeradresje in een pipowagen is....het leek hem erg leuk. Veel plezier met Flipje.

      Verwijderen
  5. Heee wat leuk! Ik kreeg Flipje als eerste en zie nu de paasslinger terug die ik er in stopte!
    geef je m nog een kusje van me?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Flipje komt steeds dichter naar mij en hij heeft het gezellig gehad bij jou, in zo'n mooi huisje,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Flipje, hij maakt wat mee. En wat heeft hij een leuke spulletjes bij zich hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde