vrijdag 11 februari 2011

Hartjes stapelen...

Vandaag weer stapelen op vrijdag. Wil je ook meedoen kijk dan op het blog van Irma. Daar zie je ook wat anderen stapelen op vrijdag.
Ik heb mijn zelfgemaakte kleurige hartjes gestapeld. Het is tenslotte bijna Valentijnsdag. 
Vanaf maandag ga ik weer aan het werk na mijn verlofperiode in verband met de geboorte van onze 2e dochter. Ik heb er zin in om weer te werken, maar het is ook jammer dat deze periode dan weer wordt afgesloten.  Maar.. ook de tijd die komen gaat is mooi en bijzonder...
Als alles hier weer een beetje reilt en zeilt met werk, kinderen en thuis hoop ik ook weer meer te gaan fröbelen. Want het is toch wel heel leuk om te doen....
Gezellige vrijdag en stapel ze!!

16 opmerkingen:

  1. Gezellig die hartjes......en succes met je werk maandag!

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stapel, al die hartjes, zo fleurig.Ieder stapeltjes is weer uniek.

    Fijne dag en werk ze maandag, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Hilde,prachtige stapel hartjes,succes as maandag,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve hartjesstapel!! alvast succes voor maandag!!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja wat gaat een kraamtijd/verlof snel voorbij he?
    En nu zker met een tweede, gaat alles al vaak veel sneller.
    Blijf maar lekker genieten van alles wat je doet.
    En zeker genieten van je kleintjes.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je vrolijk gekleurde hartjes.
    Succes met weer aan het werk gaan.
    Een heel fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve hartjes, leuk om daar mee te stapelen!

    Het is wel bijzonder om de kraamtijd af te sluiten, maar vaak zit je ook gauw weer in het andere patroon. Thuis komen en verwelkomd worden door een blij kind is ook een mooie ervaring :)

    Een fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er kleurrijk uit, gezellig hoor.

    fijn weekend groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stapel van mooie hartjes.

    Spannend voor je om weer aan de slag te gaan.
    Succes en groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hilde,
    Ik zie, behalve je leuk gekleurde hartjes stapel, ook nog een symbool hierin: 4 harten bij elkaar. Voor ieder gezinslid een :)
    Fijn weekend en veel plezier weer op je werk. Sterkte met het combineren van gezin, werk, (t)huis en vrije tijd.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke toepasselijke stapel! Succes met werken maandag. Zal best weer even wennen zijn. Ik ga me gelijk aanmelden als volger. Misschien vind je het leuk om mijn stapel te komen bekijken? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je die hartjes leuk gemaakt zeg, heerlijk fleurig!!

    Fijn weekend...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige stofjes en freubelen is zooo jouw ding je maakt de mooiste spullen helemaal de kleurtjes en stofjes waar ik dol op ben, een hele fijne nieuwe tijd met je werk, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gestapelt weer enne succes met werken....

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde