vrijdag 30 juli 2010

Vakantieaanwinsten

We zijn er weer!!  2,5 week hebben we gekampeerd in het drentse land. We hebben prachtig weer gehad en er is dan ook minder terechtgekomen van mijn plannen om in allerlei dorpjes en leuke winkeltjes rond te kijken.
Afgelopen maandag hebben we nog wel een rondje Diever en Havelte gedaan.
Ik volg het weblog van In den Uylenbal en op maandag was er een markt in Diever. Eerst heb ik lekker rondgeneusd in Diever bij "in de Lindetuin" en daar o.a 5 zinken letters gekocht. Nu staan er 3 letters, de andere 2 blijven  nog even in het papier. Want in november/december wordt het pas duidelijk welke letter er nog bijkomt!
Daarna doorgereden naar Havelte en bij In den Uylenbal een kijkje genomen. 2 winkels van dezelfde eigenaren, maar toch verschillend. In Havelte kocht ik het zeephart aan koord voor in de wc. Verder kocht ik nog een blik van de beroemde appeltaart van Granny's.. dat wordt smullen.
De lichtjes met hart krijgen nog een plekje aan een boom in de tuin, maar dan moet het eerst wat droger worden. Want wat een regen is er gevallen de afgelopen dagen... wij hebben wel echt geboft met het weer op de vakantie...

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke letters en zo te horen hebben jullie het heerlijk gehad in drenthe
    Voor ons zit de vakantie er ook op maandag weer aan de slag.
    We hebben het wel getroffen met het weer hé!! '
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen allemaal.
    Ik vind het altijd dubbel leuk, want als je ze ziet denk je gelijk weer aan de vakantie terug.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi welkom thuis !! wat een leuke spulletjes heb je gekocht....wij zijn daar ook geweest en inderdaad twee heel verschillende winkels !...ik vond Diever veeeel leuker!!....nou meid fijn weekend liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej Hilde leuk wat van je te horen en ik ben nog steeds in de roze wolken dat er nu echt een blogkindje aan komt zo leuk dat gaan we allemaal mee beleven en de letter daar moeten we dan nog even op wachten, heerlijk dat jullie het o naar jullie zin hebben gehad en de vakantie heeft je vast veel nieuwe energie gegeven, liefs Irma en een heerlijk weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde