dinsdag 9 maart 2010

Een ei hoort erbij...

Zo langzamerhand komt hier in huis ook wat paassfeer. Niet te uitbundig, met geel en kuikentjes, want daar hou ik niet van. Ook niet te naturel en eenvoudig, dus wel met een beetje kleur.
Op Emmelines Blogg zag ik steeds al mooie gekleurde metalen eieren.  Ze zijn er zowel van Greengate als van Maileg. Via de webwinkel van JUULE bestelde ik de eieren van Maileg, en nu hangen ze te pronken in de tak in een kan van Greengate. Tussen de takken heb ik wat gerbera's gestoken. Wat een vrolijke combinatie!


Decoratieve eieren zijn leuk, maar met Pasen eten we natuurlijk ook een gekookt eitje extra. In dit lieve eierkastje bewaar ik mijn eitjes...ze liggen alvast klaar om vlak voor Pasen geverfd te worden, waarna ze natuurlijk verstopt gaan worden in de tuin.... en dan zoeken maar!!

4 opmerkingen:

  1. Mooie eieren! En leuk gedaan zo met die takken en de gerbera's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk zo met de roze gerbera's tussen de takken! Iedereen komt langzaam maar zeker in Paassfeer......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat heb je dat leuk gedaan met die takken zeg! Maakt het niet iets fleuriger hé?
    Geniet er maar lekker van hoor!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilde ik ga je zoenen!!!!!!!wat een gave eieren alles wat ik de blogs zie vind ik prachtig maar niet voor mijzelf maar deze ohhhhhhh dank je wel ik heb de webwinkel bij mijn favorieten gezet zooooo leuk.

    veel liefs Irma

    ps prachtige foto's mmmmm smullen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!

Groetjes Hilde